Дома Живот Здравје
|
|
Здравје
Омилениот напиток на многу писатели и уметници, чија бледозелена боја дава чувство на нешто појак жесток пијалок од стандардните, повторно се пронашол на полиците во американските продавници и барови.
|
|
Повеќе...
|
|
|
Алкохоличарите се на врвот на листата на луѓе со зголемен ризик од кардиолошки болести дури и откако ќе прекинат да пијат, поради последиците од оштетувањата што алкохолот ги остава врз нивниот нервен систем.
|
|
Повеќе...
|
|
|
Темното чоколадо, ладното месо и риба за доручек и многу секс помагаат да се сочуваат функциите на мозокот, порачуваат авторите на книгата “Подучувајте се: Вежбајте го својот мозок“.
|
|
Повеќе...
|
|
Иако веќе родила две деца, телото на Синди ова лето изгледало беспрекорно. Неколку месеци подоцна состојбата се променила.
|
|
Повеќе...
|
|
|
За да можете во секојдневната исхрана да го избегнете влијанието на одредени штетни адитиви, стручњаците предупредуваат дека адитивите мора да се внесуваат во организмот само во ограничени количини, а најдобро е предност да им се даде на природните намирници, кои треба да бидат темел на исхраната.
|
|
Повеќе...
|
|
|
Научниците од Универзитетот во Оксфорд, енергијата која настанува со распрскување на меури се обиделе да ја искористат за убивање на клетките на ракот. Благодарение на донацијата до 1,25 милиони фунти, која ја добиле оваа година, научниците направиле уред кој внесува ултра звучни бранови во телото на пациентот, каде што, во ткивото на клетките кои се заболени од тумор се создаваат меури.
|
|
Повеќе...
|
|
|
Според истражувањето за тоа кои активности помагаат во борба против деменција, има многу активности со кои постарите луѓе можат да ја зајакнат меморијата: да играат Судоку, да решаваат крстозборки или да учат странски јазик. Вежбањето на меморијата е неопходно „бидејќи секој од нас ќе добие Алцхајмерова болест ако живее доволно долго“, вели професорот Волф Дитер Освалд, од Универзитетот во Ерланген.
|
|
Повеќе...
|
|
|
Чоколадото, во кое ужива целиот свет, е старо 3.100 години и потекнува од централна Америка, но во почетокот не било ценето како слатко задоволство, туку како напиток сличен на пивото и статусен симбол.
|
|
Повеќе...
|
|
|
Луѓето болни од дијабетес тип 2, можат со секојдневна прошетка да го намалат ризикот од срцеви заболувања, покажаа резултатите од едно јапонско истражување.
|
|
Повеќе...
|
|
| << Start < Prev 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Next > End >>
| | Results 64 - 72 of 84 | |
|
|
|
|

|
|
Временска прогноза
| Ohrid: |  | 9°C 1010mb |  21 km/h |
| | Skopje: |  | 15°C 1007mb |  calm km/h |
| | Bitola: |  | 9°C 1011mb |  14 km/h |
| | Prilep: |  | 9°C 1011mb |  14 km/h |
| | Stip: |  | 15°C 1007mb |  calm km/h |
| | Gevgelia: |  | 16°C 1010mb |  11 km/h |
|
|